czwartek, 24 września 2015

*przeprosiny*

Kochani. długo nie pojawia się tutaj żaden rozdział, ponieważ dużo się zmieniło w moim życiu. Musiałam zmienić szkołę ze względów zdrowotnych, zanim ogarnęłam przeniesienie papierów i w ogóle minął tydzień. Niby wszystko się już ustatkowało. W tamtym tygodniu trafiłam do szpitala. Następny tydzień, za przeproszeniem psu w dupę. Teraz znowu muszę nadrobić zaległości w szkole. Przepraszam wszystkich którzy to widzą. Od razu uprzedzam. Nie zawieszam bloga, po prostu rzadziej będą się pojawiały rozdziały. Mam nadzieję, że mimo wszystko zostaniecie i będziecie czekać na nowy rozdział. Obiecuję, jeżeli tylko nadrobię zaległości, dostanę parę ocen, wpada nowy wpis.
Trzymajcie się cieplutko, pozdrawiam
Tańcząc w ciemnościach..

3 komentarze:

  1. Jezu!!! Mam nadzieję że to nic poważnego bo szkoda by było stracić taką osobe jak cb :* ♡ życzę zdrowia i
    Pozdrawiam :* ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. czy bedziesz kontyunowac czy to juz koniec przygody z blogoawanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabieram się właśnie za pisanie. :) Nie kończę z blogowaniem. ;)

      Usuń