czwartek, 12 stycznia 2017

Liebster Blog Award? (czy to sie jeszcze powinno robić?) Za co przepraszam i o co chodzi z brakiem Tańcząc w ciemnościach w Internecie. :)

Zostałam nominowana przez sandraola97 (http://zawszewalczoswojemarzenia.blogspot.com)

Dziękuję za nominację, chociaż nie wiem czym sobie zasłużyłam i czy aby na pewno robię to na czas :D
A więc:
1.Jak masz na imię?
-Magdalena
2.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
-Dary Anioła Miasto upadłych aniołów
3. Byłaś kiedyś na jakimś meczu, jeśli tak to kto grał na pierwszym?
-Miejscowa drużyna miała sparing z Jastrzębskim Węglem :)
4. Ulubiony klub siatkarski.
-PGE Skra Bełchatów
5. Grasz w siatkówkę? Jak tak to na jakiej pozycji?
-Gram jako przyjmująca :)
6. Ulubiony komentator siatkarski?
-Mielewski/Mazur
7. Ulubiony cytat siatkarski?
-"Nie można za bardzo otwierać się na ludzi, bo przyjdzie taki moment, że cie sprzedadzą."-Michał Kubiak
8. Jaki sport lubisz prócz siatkówki?
-Lubię grać w piłkę nożną, czasami porzucam oszczepem. :D Jeśli chodzi o sport przed telewizorem to piłka nożna/ręczna i skoki narciarskie.
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
-Chodzić na siłownię, oglądać Naruto i seriale, spotykać się z przyjaciółmi no i spać. <3
10. Jakiej muzyki słuchasz?
-Ogólnie wszystkiego co wpadnie mi do ucha i będę się tym jarała co najmniej tydzień. Ale ogromną przewagę ma rap co da się zauważyć po samej nazwie :D
11. Ulubiona pora roku?
-Wszystkie lubię :) nie umiem wybrać ulubionej :/
WYJAŚNIENIA ZA MOJĄ NIEOBECNOŚĆ PRZEZ 3 MIESIĄCE
W sumie to nie wiem jak mam to usprawiedliwić. Głupio mi ale, przez pierwszy miesiąc nie miałam czasu. Później zapomniałam o tym, że w ogóle mam bloga z opowiadaniami. No a przez ostatni miesiąc nie miałam albo ochoty, albo czasu na pisanie. Mówię całkowicie szczerze. Nadszedł czas w moim życiu (jak to okropnie i badziewnie brzmi), że mam więcej obowiązków. W tym roku skończę 18 lat!!! Co jest też problemem bo zaczynają się kursy na prawko, egzaminy zawodowe, no i każdy w koło wymaga ode mnie coraz więcej co po jakimś czasie staje się uciążliwe. Wiem dobrze, że to nie jest ogromne usprawiedliwienie, ale nie chce dawać od siebie wypocin tylko po to aby cokolwiek dodać :) Według mnie mija się to z celem. Przepraszam najmocniej. Kończę to opowiadanie. Zaczynam nowe na które mam nadzieję, nie przejdzie mi ochota. Na dniach pojawi się ostatni rozdział tego opowiadania i z nowym zapałem i chęcią do pisania wracam z nowym opowiadaniem :) Pozdrawiam, Tańcząc w ciemnościach <3 
https://www.youtube.com/watch?v=eim98x4s4Ys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz